niedziela, 7 sierpnia 2011

Kocham i nienawidze

Siemanko mordeczki !

Dawno mnie tu nie było. Rozpisywać się nie będę, bo zaraz lecę na wioskę. Napiszę kiedy indziej i opowiem Wam jak było na obozie w Jastrzębiej Górze. Do Włocławka niestety nie pojechałam, ale jestem z moim Kotkiem cały sierpień i bardzo się z tego cieszę. 

A teraz kilka zdjęć :

 haha, przysznic party z Matim





 smacznego ludziom jedzącym przy stole w barze, na którym laska przebierała dzieciakowi pieluchę !
 Ostatnia sesja:



 Ostatnio odwiedziłam moje przyjaciółki :

9 komentarzy:

  1. Cudowne zdjecia! ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    dodaję do obserwatorów i liczę na to samo < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.! :))
    Pozdrawiam <3 i Zapraszam do mnie.!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde, jaka ty jesteś ładna! :O :D i w ogóle podoba mi się Twój wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia mega pozytywne ! :)
    a koszulka z jacka danielsa mnie zauroczyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem że jest bershka :d obkupiłam się tam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko będzie nowa notka daj proszę znać ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. wierz mi że też umierałam zanim przeszłam przez brame, potem poszłam za tłumem i bylo spoko. :D No i potem musielismy uciekać, no ale ochroniarz był jeden a nasz 10 ^^

    OdpowiedzUsuń