środa, 6 lipca 2011

lato, wakacje !

Hej mordeczki ! 

Co tam u Was słychać? Jak wakacje? Pogoda dopisuje? Ja wynudziłam się dotychczas, we wtorek już wyjeżdżam. Jak już mówiłam na obóz do Jastrzębiej Góry, z Almatur. Wczoraj spaliśmy w namiotach z przyjaciółmi i byłam z moim Kotkiem na spacerku. Było świetnie, do czasu, gdy mój przyjaciel nie napisał mi smsa, że miał wypadek i leży w szpitalu. Wstrząs mózgu to na prawdę poważna sprawa, co ja mam robić? Inaczej nie pomogę, jak trzymając kciuki, żeby z tego wyszedł. Życie jest niesprawiedliwe... zdarzają się na prawdę straszne tragedie szczęśliwym ludziom, a takim żulom spod sklepu nic nie jest. Okey, odezwę się po obozie i zasypię Was zdjęciami. Życzę udanych wakacji ! : )



- nowy nabytek :)



 .... a na koniec chciałabym prosić Was o głosy na Zulkę

http://www.wybieg.pl/index.php?akcja=u_dane&id_u=1044


z góry dziękuję, 
3majcie się <3

11 komentarzy:

  1. kolczyk, kolczyk, kolczyk! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne okularki .;) zdjęcia fajne , pozytywne. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mogę na razie kolczyka mieć:( mam bliznę po tym jak mi się przerwał:(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolczyk~!
    ogółem zdjecia takie wakacyjne :D
    życzę miłego wypoczynku na obozie i oby ten chłopak szybko opuścił szpital! :D

    pryk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne okularki hehe ;)
    zdjęcia pozytywne.; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) a pogoda niestety nie dopisuje :(
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie nudziło Cię to czytanie ;D?

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Almatur, trzy obozy z nimi wspominam bardzo fajnie. miłej podróży!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no byłam tam koło karaoke :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie cudownie,pogoda wspaniała ;)
    Życie nie jest fair..:)
    Zapraszam do mnie i do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda boska, wakacje lecą za szybko. Ale tak to ogóle ok. ;d

    OdpowiedzUsuń