czwartek, 15 września 2011

rok szkolny

... bardzo dawno mnie tu nie było! Niestety rok szkolny się zaczął, jakoś nie mogę wpoić sobie tego do głowy, że to koniec wakacji i muszę wziąć się za naukę. Teraz mam egzaminy, jednym słowem katastrofa. Tylko współczuć rocznikowi 96, jak to mówią... króliczki doświadczalne. Ostatnio dużo się wydarzyło. Rozstałam się z moim chłopakiem pod koniec wakacji, to było dla mnie bardzo trudne. Pokłóciliśmy się, takiej kłótni jeszcze nie przeszliśmy. Szczerze mówiąc mało sobie wyjaśniliśmy, ale czas na zmiany. Po prostu  mam dosyć już tych burz nastroju. Koniec sierpnia cały przepłakałam, było i jest mi bardzo trudno. Stało się to bodajże 13 sierpnia, od tamtej pory nie utrzymywaliśmy żadnego kontaktu, a wczoraj obchodziłam piętnaste urodziny... i napisał, napisał do mnie... pamiętał... złożył mi życzenia, dlaczego to jest takie trudne? Byłam w strasznym szoku, mega szoku! Po prostu nie wiedziałam co się dzieje... oparłam się o ścianę, a serce waliło mi jak nigdy. Podziękowałam i tyle z tego, no nic... będę dzielna i odważna. Właśnie tak, wczoraj były moje urodziny. Jestem pod wrażeniem, że tyle osób o mnie pamiętało. Nawet nie za pomocą facebooka czy photobloga, po prostu pamiętali z czego bardzo im dziękuję :) W sobotę zjeżdża się rodzinka na torta, no i wieczorem spotykam się z przyjaciółmi. A dzisiaj zwolniłam się z lekcji, bo jestem nie do życia. Wszystkie kości mnie bolą, jeszcze na dodatek kaszel i katar. Oby nie jakaś grypa. Jakaś epidemia w naszej szkole panuje, nie chcę być chora, bo później będą straszne zaległości i sobie nie poradzę. Niedawno zamówiłam sobie trampki converse i własnie wczoraj  mi przyszły, jestem z nich strasznie zadowolona! :)  Planuję jeszcze kupić sobie czarną bluzę adidasa ze złotymi dodatkami i torbę z converse. A w sobotę jadę po nowy telefon, może jakieś propozycje? :)

Będę odzywałam się tu częściej !











parę fotek sprzed ostatnich dni :)

do następnej !

13 komentarzy:

  1. sliczne zdjieciaa;d

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, wiem coś o tym.. też kiedyś przez to przechodziłam, potrzeba trochę czasu, choć i tak nie do końca zapomni się o osobie, która znaczyła dla Ciebie tak wiele ;) ale przynajmniej nie będzie już tak bolało..
    ładne zdjęcia ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiem o czym mówisz, robimy za króliki doświadczalne.. ogólnie myśl o egzaminach mnie przeraza i co dzień obiecuję że wezmę się za naukę i co dzień kończy się to tak samo... ;o musze się wziąc za siebie..

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny nagłówek jak i cały 'wystrój' bloga !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki.
    Wielki ten kolczyk w pępku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no wiem ale wygląda na taki ciężki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyk w pępku mm <3
    uwielbiam i sama też mam
    zapraszam do zadawania pytań w moim nowym poście oraz do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętasz mnie jeszcze? ;) http://juznieobiecuj.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń