sobota, 2 kwietnia 2011

wyloguj mnie ze swojego serca.

Czeeść! 
Dzisiaj jakoś nie mam ochoty pisać, dlatego notka będzie krótka. Jest już późna godzina, nie chce mi się myśleć nad sensem oto tej notki. Przez ostatnie dni mam straszną chandrę. Wolę o niej nie pisać.. może kiedyś. Podsumowując dzisiejszy dzień: wstałam po dziewiątej i zaczęłam się szykować, o jedenastej godzinie pojechaliśmy do forum - galeria handlowa w Koszalinie. Śmigałam po całej galerii cztery godziny, ale i tak nie zdążyłam obejść każdego sklepu. Zresztą z moim tatą się nie da, nie cierpi chodzić ze mną na zakupy. Jego cierpliwość przekracza granice, ale cóż.. to nie mój problem ;d  Jedyną rzeczą, którą się pocieszam to, to że pochodzimy tydzień do szkoły, później wolne, bo trzecie klasy piszą testy. Później święta i przyjeżdża rodzinka. A później jakaś tam majówka tralala.. i zaczną się wycieczki szkolne i loozik! WAKACJE <3  Na pewno tak szybko zlecą te niecałe trzy miesiące, że nie zdążymy się obejrzeć. W moich głośnikach non stop leci piosenka Pixie Lott, bardzo lubię jej piosenki. A jedna z nich strasznie kojarzy mi się z zeszłorocznymi wakacjami, sami zobaczcie, że wciąga. klik.  To chyba na tyle dzisiaj.

Napisałabym jutro tą całą notkę, ale niestety muszę się uczyć
Pewnie była by bardziej ogarnięta.. no ale przepraszam,
jestem dzisiaj strasznie padnięta, chciałam cokolwiek tu coś wydziergać i chyba mi się udało. 

Obsypię Was teraz zdjęciami, 
część moich dzisiejszych zakupów..

- deichmann.
 - cropp.
- cropp.
 różne kolory bandamek, jeszcze gdzieś czarna się zapodziała. 
- allegro.
- cropp.
Kupiłam też sobie spodnie, kosmetyki i takie różne duperelki, 
ale nie będę już Was zasypywała zdjęciami :) 

- empik,   szkoda mi zjeść tego bukieciku :d

Miłego dnia! :)

29 komentarzy:

  1. świetne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog;)
    podoba mi sie pasek ze zdjecia;)
    pozdrawiam +zapraszam do mnie
    dodaje

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na mojego bloga, xoxo K!

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie zasypuj zdjeciami a nie!
    mi też by było szkoda zdjesc :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ten bukiecik mniam :D Fajne ciuchy . ! Pasek <3! Ja chcę wakacje . ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog <3
    obserwuje < 3

    zapraszam na mój < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy ;) też myślalam nad przeniesieniem się an blogspot, ale chyba byłoby mi szkoda. bukiecik <3 cudowny! ;D [rock-factory]

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę skoczyć do croppa po ten pasek bo jest świetny ! ;) U mnie też nn. Telefon sie nie znajdzie, już kupiłam nowy starter, a co z nowym telefonem to pomyśle ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz chandrę ? Ja też, oj tak. ---> NN. na emigrantisss.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, też się pocieszam taką wizją, że wszystko szybko zleci:) Do tego czasu warto się wziąć za naukę, tak niedużo zostało:) Ten bukiecik z empiku - mmmniam! Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się twe zakupki.!
    Pasek śliczny.!
    Bluzki Też ładne.!:)
    U mnie NN.!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i pasek - fajne, tylko szkoda, że są białe. Tego 'słodkiego bukietu' też szkoda by mi było. Wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę ,że zakupy udane :)
    Dzięki za komentarze ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra ;)
    zapraszam do mnie + dodaję do obserwatorów i licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna bluzka ;)

    jestem tu nowa i liczę na wasze wsparcie.
    zapraszam na: http://alexis-for.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje bardzo :*
    wez mi sprzed oczu te słodycze, bo zaraz nie wytrzymam i pojde kupic xd a jestem jeszcze w piżamie XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Emigrantisss teraz tu - > http://emidietisss.blog.onet.pl/ oraz / lub nix-nix.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ♥ślicznie tutaj ;** dodajemy ?.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeniosłam się ;> !
    www.daggu.blogspot.com Zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje, też właśnie lubie takie bluzki :) A tego paska to u mnie nie ma ; (

    OdpowiedzUsuń
  21. zyjesz troche? ;p u mnie nowy post znów ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny blog . < 3
    Za ile kupiłaś te buty . ?
    Obserwuje . : ))
    Zapraszam do mnie . : d

    OdpowiedzUsuń