sobota, 23 kwietnia 2011

słoneczko !

W końcu jestem, wróciłam.. Mam spore zaległości, postaram się je nadrobić. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście. Nie piałam dość czasu. Postaram się dodawać notki częściej, nie będą one mega długie, ale pozawalam was trochę zdjęciami. Pojawiły się komentarze, żeby dodawać dużo zdjęć, więc tak zrobię :) Okej, wracając do dzisiejszego dnia. Nie mogę ostatnio spać, nie mam pojęcia czemu. Wstałam już o dziewiątej. W ogóle to byłam dzisiaj na meczu - okręgówka V liga. I jestem potwornie zła, przegrali 2:1 ! Było już tak dobrze... no ale mam nadzieję, że tą stratę nadrobią za tydzień. Oczywiście byłam dzisiaj ze święconką w kościele. Tyle koleżanek i kolegów spotkałam, z którymi nie widziałam się ponad rok. :)
A wczoraj byłam na małym shopping'u. Kupiłam sobie spodnie - alladynki, są prześliczne! ... bluzkę i czarne balerinki z kokardką. Sami zobaczcie na dole.. :)  Dzisiaj może jeszcze wyskoczę z siostrą na tenisa. Zobaczymy...  :)


-  kocham tulipanki!

-  moja ziewająca Lusia ;d

 - o to wczorajszy zakup, alladynki..  kosztowały 59, 99 :)

 : ) .


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Kolejna Wielkanoc, kolejne żonkile
kolejne życzenia, lecz specjalne, miłe!
Radosnych, pogodnych świąt spędzonych wśród bliskich kochanie!

Wesołych Świąt!  :)

12 komentarzy:

  1. Świetne alladynki , gdzie je kupiłaś ? ; )
    Słuchawki < 3
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebistee zdjęcia : 3
    też lubie robić ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm powiem Ci, że ten sklep jest własny,
    nie żaden reserved itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. no nareszcie jesteś <33
    ślicznie wygladasz na zdj. <33
    oj zgadzam sie, kiedyś chciałabym sie farbnąc na taki kolor ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego masz ślicznego pieska. <3
    PS gdzie kupiłaś spodnie? MUSZĘ JE MIEĆ. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się za tobą stęskniłam <333
    Też kocham tulipanki ;D ach.!!
    Piesiu ;D
    Ślicznie Ślicznie ślicznie.!! ;D
    Wesołych Świąt ;D
    Zapraszam do mnie NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje :)
    Bardzo podobaja mi sie te spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie spodnie i słuchawki biedroneczki super ! <3 : *

    OdpowiedzUsuń