poniedziałek, 28 marca 2011

spring !

Cześć ! To moja pierwsza notka na blogspot. Mam nadzieję, że nie będę żałować, że się przeniosłam. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Dzisiaj miałam pierwszy dzień rekolekcji.. trzy pierwsze lekcje, bo jak inaczej? Nie mają już co wymyślać. No, ale cóż? Muszę przeboleć te trzy dni i znowu powrócić do ciężkiej nauki. Dzisiaj była spontaniczna kartkówka z biologii, nie przeżyję tego.. nic nie umiałam, już nie ogarniam tych kartkówek, tym bardziej z biologii. Na każdej lekcji coś, jak nie sprawdzian to kartkówka.. EH! Rekolekcje skończyły się o dwunastej, od razu pognałam na domu, bo padał deszcz! Nie kierując się teraz tytułem tego postu, bo w niedziele na prawdę poczułam wiosnę. Było tak ślicznie.. te słoneczko. Cały weekend przesiedziałam w domu, bo jestem chora. Teraz najbardziej do życia są mi potrzebne chusteczki, cholinex, duomox i apap na noc.. A wracając do dzisiejszego dnia.. byłam u fryzjera, w końcu zrobić sobie grzywkę jak kiedyś. Jak już mówiłam, kiedyś pomalowałam włosy i chodziłam ciągle w spiętych włosach i  do tego opaska, aby nie było widać odrostów. Dzisiaj zaryzykowałam i poszłam do fryzjera i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona, bo wcale ich nie widać! Pani fryzjerka powiedziała, że farba mi prawie zeszła i nawet powiedziała, że nie mam zniszczonych włosów od prostownicy, a to dzięki preparatowi, który poleciłam Wam w ostatniej notce. Jestem z niego tak zadowolona! W niedziele miałam jechać nad morze, ale wstałam o trzynastej i się nie opłacało.. porobiłabym takie śliczne zdjęcia! No, ale.. za tydzień pojadę do galerii w Koszalinie, mam zamiar kupić sobie nowe oryginalne buty. Mam nadzieję, że coś ciekawego znajdę. Wczoraj zamówiłam sobie sześć bandamek, różne kolory. Pewnie niebawem przyjdą i Wam pokażę, jeśli chcecie :) 


- trampki, które ostatnio wyciągnęłam z końca szafy ;d

- mam nadzieję, że narobię Wam ochoty - torcik bez okazyjny, który robiła moja mama :)

- z dzisiaj. 

- niedzielne.

Ps. Czy jest potrzeba informować Was o notkach? Z jednej strony chciałabym żebyście czytali moje wszystkie posty, a z drugiej strony nie chciałabym spamować Wam blogów. Z góry dziękuję za zrozumienie.. 

Do następnej serduszka! ;*

19 komentarzy:

  1. mnie możesz powiadamiać.;) + mamy podobne tło. ;]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolałabym żebys mne informowała. Ale z Ciebie chudzielec ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Na bank będzie Ci się tu podobać :*
    Też myślałam o blogspocie, ale doszłam do wniosku, ze ja i tak nie piszę za często ;) :*
    zapraszam do mnie na nn :*
    [smile-monster]

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥Love your blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa ostatnie zdjęcia są śliczne ;)
    ja rekolekcje miałam tydzień temu ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja biologię lubię .! :))
    Co macie teraz.!
    My dziś mieliśmy kartkówkę z Narządów zmysłu xD
    Mniam ! Pycha ciacho.! Jadłam wczoraj podobne ;D
    A Grzywkę masz Extra.! .!
    U mnie New Nota.!

    Ps. Mnie nie musisz powiadamiać !
    Bo jak napiszesz to widzę w zakładce Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog! zapraszam do obserwowania mojego. xoxo, K

    OdpowiedzUsuń
  8. To niedzielne zdjęcie jest śliczne:) Też mam rekolekcje, przynajmniej trochę wolnego od szkoły. Nie przepadam za biologią, ale nie jest taka najgorsza:) Nie musisz mnie informować, mam Cię w obs. więc będę na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny świetny blog przeniesiony na blogspot. Kurcze, czy Onet jest taki zły ? Naprawdę jest tu tak dobrze ? Może się przeniosę...
    [emigrantisss.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie informuj : D
    no narobilas ochoty :< : *

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będe miała troche czasu i cierpliowściu to może coś uskutecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. miło wiedzieć ;) Jak coś będe pisać :*

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo,że jest tak późna godzina nie odmówiłabym zjedzenia takiego smakołyku ;)

    zapraszam na mojego bloga, dodaj do obserwowanych jeśli Ci się podoba ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny bloog :) Oby tak dalej. Zapraszam do mnie i do obserwatorów :)http://sandra-lip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie - jeśli nie dodałaś mojego bloga do obserwatorów to na co czekasz? Liczę na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak ci ta koleżanka przekłuwała ucho? Też bym chciała sobie kiedyś zrobić jeszcze 3 dziurkę sama, tylko nie wiem jak. ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. o no to też kiedyś tak spróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń