sobota, 26 marca 2011

hair !

Heyo!

Tak, tak wiem na sam początek bardzo przepraszam, że nie dawałam znaku życia.
Nie odzywałam się 15 dni, to chyba dużo co? Niestety będzie tak coraz częściej, w szkole mi idzie coraz lepiej. Dzisiaj zgarnęłam cztery piątki, bardzo się cieszę..! Odwiedzam wasze blogi kiedy tylko mogę w wolnej chwili. Od czasu, gdy nie pisałam troszkę się pozmieniało. Poznałam wspaniałego chłopaka o imieniu Mateusz.On interesuje się również fotografią tak jak i ja. W wakacje najprawdopodobniej pojadę do brata na jakieś dwa tygodnie to spotkam się z Mateuszem, ponieważ mieszka od niego 30 km dalej od brata, więc nie ma problemy.. Bardzo się cieszę! Obiecał mi, że zabierze mnie do swojej miejscowości, aby pokazać mi swoje piękne miejsca do przemyśleń, a więc '' aparat w łapkę i jedziemy '' jak to powiedział Mateusz. Już nie mogę się doczekać. Wczoraj zawitała kalendarzowa wiosna. Kocham to uczucie, gdy wszyscy w szkole wychodzą na dwór, spacerują, siedzą na ławce i wcinają kolorowe lizaki. Tak to jest właśnie u mnie w szkole.. kolorowo i pięknie! Nie to, że lubię chodzić do szkoły.. lubię i nie lubię - lubię, bo spotykam moich przyjaciół, a nie lubię, bo trzeba się uczyć prawda? Wczoraj miałam tylko trzy pierwsze lekcje, a następnie odbyły się konkursy, tematem ich była nauka połączona z wiosną. Było bardzo sympatycznie, nie powiem.. :) W niedzielę zamierzam wybrać się do galerii handlowej kupić sobie jakieś fajne oryginalne buty i jakieś tam jeszcze bluzki nie bluzki.. Mam nadzieję, że cokolwiek znajdę. Ostatnio zamówiłam sobie pilotki - lustrzanki, jestem z nich bardzo zadowolona. Są przydatne na co dzień, ponieważ gości u nas piękne słoneczko. A tak w ogóle to wzięłam udział w konkursie fotograficznym pod tytułem ' foto dla kota ' ale nie dotyczy tylko zwierzątka kotka, lecz wszystkich. Powybierałam najpiękniejsze zdjęcia mojej Lusi, zgrałam na pendrive i zaniosłam na konkurs. Mam nadzieję, że znajdę się chociaż w dziesiątce wyróżnionych osób, ale zobaczymy.. :)

Photo dnia:


- perfum, który ostatnio sobie kupiłam, po taniości..
bardzo ładny zapach ; '' Christopher Dark - maxima '' - 20 zł


- odżywki, które używam.. -
po prawej stronie : Chantal - Pro Salon Professional - Iron spray -
dwufazowy płyn do prostowania włosów ; mówiłam Wam o nim,
kupiłam go w zakładzie kosmetycznym.. obecnie kupicie go za ok, 16 zł
- w środku serum na zniszczone końcówki, avon 15 zł
- po lewej stronie jedwab do włosów, rossmann 16 zł


- Lusia po wizycie u fryzjera, dosłownie przed chwilą..


- pilotki me ukochane za 10 zł ! ( allegro )

PS. będę informowała o nowych notkach, iż dodaję je raz na dwa lub jeden tydzień :)
do następnej, czeeść! ;*

15 komentarzy:

  1. Śiczny piesek. ;)
    Dodaję się do obserwujących. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno umiesz :) spróbuj! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czekam na następną notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie zastanawiam się nad profilami: handlowy, ekonomia i organizacja reklam. Raczej wybiore to drugie, bo zawsze się przyda, a jak nie wyjdzie z tą ekonomią to po zakończeniu szkoły zrobie najwyżej jakieś kursy. A ty? W której kl, może już jakiś profil wybrałaś? Dzięki za obs + dodaje, bardzo mi się tu podoba ;** Czekam na nowy post ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ooch moja Lusia jaka piękna. ;d
    no i oczywiście czekam na następną notkę ;>

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam te serum z Avonu i ślicznie pachnie:)

    ZAPRASZAM DO MNIE :) nowa notka:)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny piesek :D <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Uhh ! Piesek wygląda przesłodko :D hahaha ;* U mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny piesek.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. w ogóle to wymyślają z tymi lekcjami w rekolekcje ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. powiedzmy że wiosenne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń