sobota, 26 marca 2011

snow ! -,-

Cześć!

Dzisiaj mamy już dwudziesty pierwszy stycznia, jak ten czas szybko leci. Nie dawno opowiadaliśmy swoje wrażenia z sylwestra, a tu już niebawem i będzie luty. No i mamy drugi semestr szkolny, udało mi się popoprawiać wszystkie oceny! Tylko wyobraźcie sobie ile miałam nauki przez ten tydzień. Dzisiaj z ulgą zasiadłam przed komputer. Oczywiście wcześniej wybrałam się z kuzynem do babci i dziadka. Do życzeń doręczyłam piękne tulipanki! Na sam widok żółtych tulipanów miałam przed oczami wiosnę, ten zapach.. Ach! Pod wieczór pojechałam do koleżanki na pogaduchy. Pamiętacie jak pisałam, że poznaliśmy chłopaków w sylwestra? - podczas petard, podeszli do nas mimo to, że się nie znaliśmy. Złożyli życzenia, przedstawili się i jeden z nich mocno mnie przytulił, pamiętam to do dziś. Po czym dziś do mnie napisał.. Cieszę się, że nabywam znajomości w nowym roku, że mogę poznać kogoś bliżej. Okej, wracając do tytułu notki - niestety zaczął padać śnieg, minimalnie ale jest. Niestety temperatura spada, policzki i nos zawsze czerwony. Ale muszę się z tym pogodzić, czas szybko mija, więc zima też szybko zleci. Mam do was ogromną prośbę - proszę abyście zaproponowali mi prezent na trzy latka dla dziewczynki - mojej bratanicy. Mogłabym jeszcze dążyć tą notkę, ale już ta godzina, więc pójdę się kąpać i do łóżeczka.
Jestem padnięta po tym męczącym tygodniu. Jutro się odezwę.



trzy gwiazdki...
Polecam - http://www.stylistka.pl/perfekcyjny-manicure/


' A ' - jak Asiek :)

Do jutra, papa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz