sobota, 26 marca 2011

percing.

Cześć kochani !

Przepraszam Was z całego serca, że nie napisałam wczoraj notki. Jestem ostatnio nie do życia, wczoraj zrobiłam sobie tak zwany ' dzień spania ' . Przyszłam ze szkoły, zjadłam obiad i przyszli do mnie znajomi na jakieś trzydzieści min. A co później? Później spakowałam się do szkoły i od razu poszłam spać. A tak całkowicie poszłam spać o dwudziestej pierwszej trzydzieści. Obudziłam się czwartej rano i już nie chciało mi się spać.. sobie tak myślę, hmm. Może pouczę się z geografii?Ale mówię nie, pójdę jeszcze spać, będę bardziej wyspana - i tak było, ale już dzisiaj jest to samo. Nie mogę się przyzwyczaić, że tak rano muszę wstawać do szkoły, po prostu zacznę chodzić wcześniej spać. Albo zacznę brać jakieś witaminy czy coś, nie mam pojęcia co się ze mną dzieje. Macie to samo?

Przejdę do tytułu notki, dzisiaj postanowiłam, że zrobię sobie albo na ferie albo w wakacje kolczyka. Chyba to miejsce nazywa się helix z tego co pamiętam. W lewym uchu mam trzy dziurki, a w prawym dwie. I nie wiem, w którym uchu zrobić tego kolczyka.


- tak to wygląda.. :)

A co do albumu, w którym miałam pokazać wam swoją fotografię. Wykonam go w weekend, bo niestety nie mam teraz czasu. Musiałabym poprzerabiać zdj i takie tam.. Przepraszam <3 Rozpoczęło się głosowanie na bloga roku 2010 ! Będzie trwało do 20.01.2011 do godziny 12:00 ! Bardzo podoba mi się blog ankyls - www.ankyls.blog.onet.pl i z wielką chęcią wysyłam smsy na oto tego bloga, mam nadzieję, że Wam też się podoba i oddacie na Anię głos !


Koszt sms - 1,23 + brutto.
http://www.blogroku.pl/ankyls,gwd7w,blog.html
Dziękuję bardzo ! <3


Bless !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz