sobota, 26 marca 2011

...

Heej !

Jestem dzisiaj strasznie padnięta, jutro czeka mnie masa nauki. Wiersz na polski, praca klasowa z matmy, tonę słówek z rosyjskiego.. makabra! - dla chcącego nic trudnego.. w tym problem, że ja nie chcę! nic mi się nie chce! A to przez tą monotonną pogodę, już mam dosyć! Chcę wiosnę, lato... ! Wiecie.. ostatnio źle się czułam,tak jak pisałam.. Czułam się senna, taka wyczerpana.. brak energii - poprosiłam mamę i kupiła mi witaminy ' VIGOR ' mam nadzieję, że będę czuła się po nich lepiej. A teraz pichcę ciasto - fale dunaju. MNIAM!
Dzisiaj byłam w Forum - Koszalinie, centrum handlowe. Sporo rzeczy kupiłam, w tym prezent dla Ankyl - www.ankyls.blog.onet.pl :) Wczoraj była u mnie Rybka - www.distance-love.blog.onet.pl , było świetnie! Potem przyszła Ange ze swoim chłopakiem, dużo się działo. Jak zawsze Ange musiała coś sknocić, ale cóż.. przyzwyczaiłam się ;d Kocham je <3 Nie wiem co bym bez nich zrobiła... Dzisiaj notka dość nie ogarnięta, wybaczcie..


Z Rybką najdroższą <3


Proszę oddajcie głos na schronisko we Włocławku!
Z góry dziękuję :)
http://www.tesco.pl/schroniska/index.php?glosujNa=809


Papa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz