sobota, 26 marca 2011

cosmetic.

Cześć !

Dzisiaj sobota, spędziłam ją nieciekawie. Plany się strasznie pokrzyżowały. Dzisiaj miałam jechać do forum - galerii handlowej. Niestety nie pojechałam, bo tata poprosił mnie abyśmy pojechali za tydzień, jak to ja.. troszkę się wkurzyłam. Ale z zaciśniętymi pięściami zgodziłam się. W sumie jest jeden plus, za tydzień kupię sobie płaszczyk lub fajną kurtkę. Mam dosyć mojej, w której jest mi zimno. Wczoraj nudziło mi się, więc posprzątałam sobie w pokoju. A dzisiaj? Dzisiaj pomagałam mamie robić ciasto na wośp. A później trochę się uczyłam, ale nie wiem czy pójdę w poniedziałek do szkoły. Będę padnięta po całej zabawie. No dobrze, mam do was pytanie.. Czy stworzyć album zdjęć natury i nie tylko, robione przeze mnie? - czekam na odpowiedź, jeśli tak natychmiast zrobię. :)


A tu kosmetyki godne polecenia, które używam...
^ pomadka nivea - błyszczące, słodko-owocowe usta, którym nikt się nie oprze!
cena : 8,56 - rossman.
^ błyszczyk care - jest na prawdę świetny, na każdą parę roku, mój najulubieńszy! cena : ok. 10 zł - avon.
^ krem tonujący - tonuje niedoskonałości skóry, nadaje równomierny odcień!
cena : ok. 6 zł - rossman.
^ mini lakier do paznkoci wibo lovely party nail - paleta kolorów jest bardzo szeroka, kocham je! cena : 3,50 zł - rossman.

- oczywiście pisałam gdzie akurat ja kupiłam te kosmetyki, na pewno znajdziecie je też w innych drogeriach.. :))

Papa ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz