sobota, 26 marca 2011

18 days !

Cześć !

Dawno mnie tu nie było, jak już wcześniej pisałam, wzięłam się za naukę. Dzisiaj od dwunastej siedzę tylko przed książkami. Urwałam się na chwilkę i dalej idę się uczyć. Wczoraj miałam straszne nerwy - wkurzyłam się na tego całego cropp town w Sczecinku. Byłam wczoraj na zakupach i nie przyjęli mi kuponów z facebook'a, ale mniejsza. Jedno co mnie bardzo cieszy - jadę na całe dwa tygodnie do Włocławka! Już myślałam, że nie pojadę. Siostra trzymała to w tajemnicy, żeby zrobić mi niespodziankę. Ale nie wytrzymałam nerwowo.
Ja zawsze muszę zaplanować sobie przed feriami, gdzie jadę, co robię itd. Dzisiaj zaczynam odliczać dni do ferii! :) Czternastego lutego pakuję walizkę i wyruszam! Odetnę się od świata, aby odpocząć. Oczywiście laptopa biorę ze sobą, będę starała się dodawać codziennie notki i dodawać zdjęcia, pokażę Wam co mnie tam na prawdę przyciąga. W piątek byłam u przyjaciółek, nie powiem.. było świetnie! ;* Z czego Wam bardzo dziękuję. Pamiętacie? - kupiłam Nadii lalkę baby born. Bardzo się cieszyła, chodzi z tą lalką i nikomu nie daje.
Opiekuje się nią, dba i bardzo kocha. Krzyczała nam do słuchawki telefonu, że ma lalkę! Jajku, jakie te dzieci są słodkie.
... Dobrze ja wracam do książek, jutro postaram się odezwać.
_______

Aha, bym zapomniała.. postanowiłam nie informować o notkach, ponieważ nie będę zaśmiecała i spamowała blogów. Dodaję notki zbyt często, aby informować o notkach, dziękuję za zrozumienie. Zaglądajcie do mnie jak najczęściej. Dziękujęę ! <3


- w mojej wiosce, od tygodnia gości słoneczko :)



Dobranoc <3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz